دانلود پول بینهایت گشت پلیس 2

دوشنبه 17 تير 1398
9:26
صادق
دانلود پول بینهایت گشت پلیس 2

گشت پلیس نسخه مود شده برای اندروید رایگان

دانلود آخرین نسخه بازی گشت پلیس به همراه نسخه مود


دانلود گشت پلیس ۳.۹ – بازی پلیسی و موتور سواری “Police Patrol” اندروید + مود-2

بازی گشت پلیس یک بازی جدید ایرانی است که توسط استودیو هنر نور و حرکت توسعه داده شده و برای پلتفرم اندروید منتشر شده است. این بازی داستان یک پلیس گشت است که شما هدایت آن را به عهده دارید، در واقع شما باید در خیابان های تهران گشت بزنید و مجرم پیدا به محض پیدا کردن باید به تعقیب و گریز بپردازید و دستگیرش کنید.

در بازی گشت پلیس شما باید به خیابان ها و مکان های مختلف شهر تهران به صورت شبانه روزی گشت بزنید و مجرمان مختلف را پیدا و دستگیر کنید و با تکرار این کار رتبه خود را ارتقاء می دهید، باشگاه تیراندازی نیز در بازی وجود دارد که می توانید در آن جا با تفنگ تمرین کنید تا هدف گیری های خود را ترمیم ببخشید و مهارت بیشتری کسب کنید، آیتم ها مخفی نیز در بازی وجود دارد که آن ها را از طریق شبکه های اجتماعی بازی می بایستی کشف کنید.
این بازی را در ادامه مطلب دانلود کنید






برای دانلود کلیک کنید

ویژگی های نسخه مود :

  • – بینهایت بودن تعداد سکه در بازی
  • – حذف تبلیغات مزاحم




دانلود آهنگ شاد برای عروسی
دانلود آهنگ برای ماشین و سیستم
دانلود نسخه مود شده با لینک مستقیم
[ بازدید : 844 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]