دانلود بازی دنیای اساطیر با پول بینهایت

جمعه 17 شهريور 1396
18:03
صادق
دانلود بازی دنیای اساطیر با پول بینهایت
همیشه یکی از جذابیت های ادبیات ملل مختلف، داستان های اساطیری بوده است. شخصیت های تخیلی با قدرت های فوق العاده زیاد، سرزمین های خیالی، ماجراهای عجیب و غریب و دیوها و حیوانات خیالی، همه و همه دست به دست هم می دادند تا یک داستان اساطیری زیبا و ماندگار بسازند. همین ماندگاری و محبوبیت باعث شد تا بازی سازان به سمت بازی هایی که داستان هایی به این سبک و سیاق دارند، کشیده شوند. تیم بازی های اکسین اقدام به طراحی و ساخت بازی زیبا و مهیج دنیای اساطیر نموده است. بازی دنیای اساطیر حکایت جنگ بین نژاد ها است ..
برای دانلود بازی اکشن دنیای اساطیر به ادامه مطلب بروید

دانلود بازی ایرانی دنیای اساطیر با لینک مستقیم
بازی دنیای اساطیر به صورت آنلاین انجام می گیرد و از گرافیک خیلی زیبا و خوبی برخوردار است. در ابتدا، بازی شما را راهنمایی می کند و تمام قسمت ها را با یک ادبیات و محتوای مناسب به شما معرفی می کند. شما با شروع بازی انتخاب می کنید که در قالب کدام نژاد بجنگید. با انتخاب نژاد انسان ها یا نژاد دیوها وارد بازی می شوید. بازی را به صورت سطح به سطح ادامه می دهید. در سمت راست تصویر نام و موجودی سکه های خود را مشاهده می کنید و در سمت چپ تصویر حریف شما قابل ملاحظه است. می توانید در قلمرو خود برجک های تیرانداز بسازید. در ادامه بازی می توانید با افراد آنلاین و فعال بازی به صورت یک اتحاد در بیایید. امکان ارسال پیام هم در بازی فراهم شده است. البته برای اتحاد و چت باید به سطح نه برسید. هر هفته برترین های هفته را می توانید مشاهده کنید و با افراد دیگر، از هرجایی که باشند به رقابت بپردازید. در هر سطحی که باشید وضعیت خود را می توانید مشاهده کنید. وضعیت هر بازیکن با بازیکنان دیگر را تعدا کاپ ها تعیین می کند. مسلما بازیکنی که کاپ بیشتری داشته باشد به عنوان حاکم شناخته می شود.

دانلود بازی ایرانی دنیای اساطیر با لینک مستقیم

دانلود آهنگ شاد برای عروسی
دانلود آهنگ برای ماشین و سیستم
دانلود نسخه مود شده با لینک مستقیم
[ بازدید : 546 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]